29 Ocak 2012 Pazar

V-pills

Her yaşta kişinin kullana bileceği söylenen v-pills ten 3 kutu sipariş verip aldım, aslında alırken böyle birşey olamaz diyordum yani nasıl olurda bir ilaç bu sonuçları insan vücudunda yaratır nitekim inanmamakla beraber v-pills i aldığım bilgiler doğrultusunda kulalnmaya başladım yani 12 saat arayla düzenli olarak v-pills içmeye başladım ilk hafta bir değişiklik olmadı ama ikinci hafta sonuna doğru etkiler oluşmaya başladı hayret içinde kaldım ben **** hayatı aktif olan biriyim ilişkiye girince 5 dakika içinde boşalırdım şimdi en az 20 dakika boşalmayı tutuyor ve çok ama çok sevişme hırsına sahip oldum içimden bir duygu kabarıyor sanki hep **** yapmak ister gibi v-pills i kullandıkça her geçen gün daha fazla etkisini görmeye başladım inanın çok şaşırdım sonuçta ne oldu biliyor musunuz penisim zaten normal boyuta sahipti şimdi artı olarak tam 7 cm.daha uzadı ve penisimde çok iyi derecede kalınlaşma oldu, ben merak kullanmaya başladığım v-pills ten çok memnun kaldım net olarak söylüyorum erken boşalma sorunum bitti, inanılmaz cinsel gücüm arttı ve asıl müthiş olan etki penisimde 7 cm. Uzama ve ona bağlı olarak kalınlaşma sağlaması v-pills i bitireli 4 ay oldu sonuç aynı çok mutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder